X logowanie Zapomniałem hasła
 
 

 
Program edukacyjny Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej kontakt Filmoteka Szkolna należy do
projekty
<< kwiecień 2017 >>
1
Szczegóły:
Finał Olimpiady Wiedzy o Filmie i Komunikacji Społecznej
02
030405067
Szczegóły:
"Wagary w kinie.Polski film historyczny (XX wiek)"
8
Szczegóły:
„Filmowe tropy i symbole” – Warsztaty Młodzieżowego Klubu Filmowego „Młodzi gniewni”
09
10111213141516
171819
Szczegóły:
Jakiż to gości mieliśmy? Filmowe portrety artystów z Polski
20212223
24252627282930

KAWKA I PAPIEROSIK. PIERWSZA OD LAT ROZMOWA Z TADEUSZEM KONWICKIM

„Polityka” 2005, nr 16 czytaj cały...

KOZA JEST COOL. Z Bartkiem Konopką i Piotrem Rosołowskim, twórcami filmu „Ballada o kozie”, rozmawia Konrad J. Zarębski

Myślę, że każdy, kto postana­wia studiować filmoznawstwo, w duchu myśli o krę­ceniu filmów, ale rzadko komu to się udaje.

Kino 2004, nr 4 czytaj cały...

MARCZEWSKI. „NIE WIERZĘ W NASZĄ NIEWINNOŚĆ”. Tadeusz Sobolewski

„Kino” 1993, nr 10 czytaj cały...

GENERACJA C.K.O.D Janusz Wróblewski

„Polityka” 2004, nr 42 czytaj cały...

TRZEBA SIĘ PILNOWAĆ [fragment]. Z Krzysztofem Krauze rozmawiała Manana Chyb

"Film" 1999, nr 11 czytaj cały...

BRZEZINA. Jacek Fuksiewicz

"Film" 1970, nr 47 czytaj cały...

CZYŻBY PATRIOTYZM STRACIŁ RACJĘ BYTU. Stefan Kisielewski

"Tygodnik Powszechny" 1960, nr 17 czytaj cały...

TAKIEGO PIĘKNEGO SYNA URODZIŁAM Leszek Talko

Dobry film sensacyjny powinien jak wiadomo zaczynać się od trzęsienia ziemi, a potem napięcie powinno rosnąć. Ten film właśnie tak się zaczyna i jedyną różnicą jest to, że w filmie sensacyjnym reżyser od czasu do czasu daje widzowi chwilę oddechu.

Gazeta Telewizyjna 2000, nr 41 czytaj cały...

NIE CHCĘ OPOWIADAĆ CUDZYCH HISTORII [fragmenty]. Z Andrzejem Jakimowskim rozmawiała Magdalena Michalska

"Kultura" (dodatek do "Dziennika") 25. 10. 2007 czytaj cały...

CZY POLSKA BĘDZIE ZBAWIONA?. Tadeusz Sobolewski

"KINO" 1990, nr 11/12 czytaj cały...